Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å gjøre din brukeropplevelse av vårt nettsted bedre. Du kan lese mer om dette i vår personvernerklæring.
Jeg forstår
Close
Storytel
HØR NÅ HER
Storytel har en sterk posisjon og stor abonnementsbase i alderen 40+, men ønsket flere abonnementer i de yngre målgruppene. Rene konverteringskampanjer med introduksjonstilbud fungerer ikke på denne målgruppen, som gjerne takker ja til en gratis intromåned, men som ikke blir betalende kunder etter denne perioden er utløpt.

Løsningen ble å bygge Storytels helt egne youtubekanal. Kanalen fikk en sterk egen identitet og tone of voice, samtidig som den skulle oppleves som en naturlig del av Storytels univers.
KANALEN HAR TOTALT 1,1 MILLIONER AVSPILLINGER
MÅLGRUPPE: 75 % AV SEERNE PÅ KANALEN ER 17-35 ÅR
Kanalen har innholdsserier som både underholder og gir god og naturlig kontekst for Storytels eget produkt. Innholdet er tydelig kommersielt - med Storytel som stolt avsender, og så godt produsert at publikum likevel velger å bruke tid på videoene.

Med sin lage seertid har youtubekanalen gitt Storytel muligheten til å fortelle historier, bygge merkevare og vise frem tjenesten til den unge målgruppen.
Det vi vet om YouTube-seere er at de hopper videre til neste video i det øyeblikket de blir lei. Hver videovisning har i gjennomsnitt en seertid på 4 minutter og 18 sekunder, et soleklart bevis på at publikum elsker innholdet. Totalt utgjør dette 78.300 seertimer, eller sagt på en annen måte: Sammenlagt er storytels innholdsmarkedsføring sett i 3262 dager!


THUY NGUYEN

926 066 81